Технічний ліцей ділиться досвідом використання LCMS MOODLE

Картинка новин: 
Новина: 

Технічний ліцей ділиться досвідом використання LCMS MOODLE
Текст новости: 

 

    29 березня у Технічному ліцеї м.Києва відбувся другий семінар-тренінг на тему «Використання LCMS MOODLE».
    Доцільність  впровадження і використання подібного освітнього середовища для організації навчання у школі на даний момент стає дуже актуальною.
    Дистанційна освіта доступна всім, хто має ПК з виходом в Internet. Позитивних моментів при використанні Moodle для вчителя багато:

·         ресурси дистанційного курсу завжди доступні;

·         заощадження часу при тестуванні порівняно з усним опитом;

·         дуже інформативні і ефективні елементи, такі як «заняття» і «семінар»;

·         відповіді на питання при самостійній роботі студента можна надавати дистанційно;

·         звітність з лабораторних робіт і практичних занять можна отримувати і коректувати в електронному вигляді;

·         у разі відсутності учня з поважних причин на заняттях – можливість його консультування і оцінки засвоєння ним навчального матеріалу.

    Цього разу до ліцею завітали директори та заступники директорів шкіл, вчителі інформатики, української мови і літератури, хімії, англійської мови з багатьох міст України – Краматорська, Хмельницького, Тернополя, Харкова, Києва та інших.
    На початку семінару в актовій залі ліцею виступили почесні гості семінару: Руденко Віктор Дмитрович, кандидат педагогічних наук, автор понад 200 друкованих праць погоджених МО
H України, автор підручника «Інформатика. 9 клас» видавництва «Ранок» для навчальних закладів з поглибленим вивченням інформатики; Корнієнко Марина Михайлівна – учитель інформатики Харківської гімназії № 55, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, заслужений учитель України.
    Всі учасники семінару отримали сертифікати про проходження навчання, а також цінний досвід та позитивні враження від спілкування із колегами.

    Вчителями Технічного ліцею Кузьменко А.В., Кулеш Н.В. та Рибак О.С. для гостей було проведено практичні заняття на яких було детально розглянуто порядок створення власного освітнього середовища, розглянуті основні ресурси та діяльності системи.
    В ході практичної частини семінару вчителі навчились створювати електронне навчальне середовище та наповнювати його контентом.